söndag 29 november 2009

Väskor i mörker.....

Ambitionen var aldrig att bli en jätteflitig bloggare, men nog trodde jag allt att det skulle bli lite oftare..... suck, varför räcker tiden inte till?!

Jag har som sagt påbörjat produktionen av julklappar, numera märkta med MESC (känns lite speciellt!), dessutom har det blivit lite sytt både till mig själv och yngsta dottern, samt en beställning från kära mamma, väskor till hennes väninnor.

Jag fick fria händer med väskorna, ganska svårt när jag ju faktiskt känner tjejerna i fråga litegrann. Av mammas bedömning kan jag tro, att jag lyckades ganska bra. Det fick dessutom bli en "vinterkasse" till mamma som fyllde år.....



Inte världens bästa bild, men som jag tidigare sagt, jag är bättre på att sy än att fotografera! Jag skulle vilja lära mig att göra fotocollage, beskära bilder, fotografera med blixt, ja listan på mina fotografiska brister/okunskaper kan göras lång. Därför, håll till godo med en halvtaskig utomhusbild!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar