onsdag 9 juni 2010

Bättre sent än aldrig






















Varför är det så himla mycket som ska hända just på sluttampen av våren? Varje år likadant, och ju större barnen blir, desto mer blir det...
En av sysslorna som får stå tillbaka, är "syet". Lite blir sytt, väldigt lite fastnar på bild och visas upp. Jag har haft glädjen att få en del beställningar, och en del av dem har fått vänta, nästan oförskämt länge, tusen gånger ursäkta för det! Jag är inte helt ikapp, men jobbar på det.

Hur som helst, härom helgen sydde jag ett gäng solhattar, som numera pryder mina fina syskonbarn. Roligt när det blir bra. I brist på livebilder, får det duga med "uppochnervända-plastbunke-modell-huvudet".
Ursäkta att bilderna hamnar lite hur som helst, men jag får inte till det...!
Vi har fler födelsedagar inom kort, barnens kusiner fyller 7 och 4 år, och det ska ju firas med lite nya MESC-alster. Bilder kommer lite längre fram...

2 kommentarer:

  1. Superfina! Måste erkänna att jag trodde du lagt ut fotona så med mening, snyggt symmetriskt utlagt :-)

    SvaraRadera