lördag 7 augusti 2010

Tält eller.....?

Idag har jag sytt en överdel fråb Stylish Dress Book, modell X, en "blus" som skulle vara GANSKA vid... Det blev nog ett tält istället, den är jättebred, och ganska kort i livet. MEN, tack vare att jag valde ett ganska tungt tyg med viskos i, så faller den hyfsat bra i allafall. Det kommer bildbevis, så snart "min fotomodell" (äldsta dottern!) kommit hem från fotbollscup i Skåne. Kanske kommer den bli använd nån gång, kanske inte. Det är nog inte en modell jag gör om i allafall.

Ikväll ska jag klippa till byxor till den blivande 6-åringen, hon har tydligen vuxit i sommar!

1 kommentar:

  1. Intressant med en "ny" modell, har inte sett den på någon blogg än. Beställde boken för några timmar sen och det är ju bra att ha ett hum om hur modellerna blir på riktiga människor.. =o)

    SvaraRadera