måndag 5 oktober 2009

Vad ska man egentligen visa, som första bevis på att det skapas något användbart, och inte bara tygludd, trådstumpar och klipprester? Kanske mitt senaste lilla projekt....? Mina syskon, och deras familjer har en hel del av mina alster hemma hos sig, och det är både roligt och hedrande!























Ena syters kompis såg några vax-duksprojekt,och ville gärna beställa likadana. Så, här kommer en tygkorg/påse i grön vaxduk, likaså en tetra-necessär, som kan användas till lite av varje.

Beställningen innehöll även en träningsväska, modell dagisväska, gärna i lite retro. Jag fick till en kasse i 70-talstyg, brunt med fredsduvor och blommor på, hoppas det faller beställaren i smaken. Om inte, kan jag nog tänka mig att använda kassen själv istället. Hoppas att hon blir nöjd! De kommer att levereras nästa vecka, så jag får vänta på omdöme....

Som sagt, jag är ingen fena på att redigera och fixa i datorn, så hur sjutton gör man för att få bilder och text så där proffsigt som alla andra kan?! Jag kanske behöver gå en snabbkurs........

1 kommentar:

  1. Såg din blogg på Jennys FB. Ååh vad fina de blev, ska bli så kul att få hem dom. Längtar särskilt efter min nya träningsväska ;)

    Mvh Angelica (Jennys kompis)

    SvaraRadera