onsdag 17 augusti 2011

Den viktigaste...

... glömde jag ju bort att visa! Min trogna stamkund S, snart 7 år botaniserade lite i tygskåpet, och fastnade för vit-röd-randigt, och med mammas hjälp valde hon en klänning/tunika i pingvinmodell, med bred mudd nertill, som fungerar utmärkt som kjol över en liten rumpa!


Sydd i tyg från JNY Design. Den ser lite sned ut på bilden, men det är mest en synvilla....

Tyvärr har symaskinseländet  börjat leva sitt egna liv, lite hoppstygn här och var. Jag har verkligen gjort ALLT vad jag kan för att avhjälpa felet, nu återstår bara att lämna in den. Hur som helst, när ilskan var som störst, ställde jag undan eländet, och skulle sova på saken. Dagen efter beter den sig nästan perfekt igen...! Håller tummarna för att det fortsätter fungera!

1 kommentar:

  1. A undrar om du har något LJUSBLÅTT tyg att sy en likadan i? Ingen aning om vart det ljusblåa kom ifrån men så löd frågan?! Jättefin i rött o vitt tycker ju mamman;)

    SvaraRadera