onsdag 26 oktober 2011

Mössa

J. beställde 2 mössor i grå velor, fodrade med JNY´s rosa stjärntyg, gärna lite pyntade med blommor eller liknande..... just så fick det bli. Jag sydde 3 mössor i varierande storlekar, alla med virkade blommor på. Dessutom vittjade jag dotterns pärlsamling på några matchande pärlor, som sitter mitt i blommorna. 2 mössor kommer flytta till Västkusten, och den sista hoppas jag att dottern accepterar, hon lät tveksam..... hm.... när man fyllt 7, är det verkligen inte längre poppis med grejer sydda av mamma,,och ffa inte mked MESC-lappar på.... suck! Hon börjar bli stor, min lilla tjej!

Har dessutom sytt klart ytterligare 2 klänningar, med mösnter från min nya bok, och jag är jättenöjd! Hopopas att stora dottern kan fotografera lite åt mig i dagsljus i morgon, sen får ni se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar