söndag 7 mars 2010

Inlägget som försvann....

Jag har tidigare berättat, att mina datorkunskaper har mer att önska, nu har jag pillat med dagens inlägg både länge och väl, allt var klart, jag skulle bara flytta ihop text och bilder lite mer, och vad händer?? ALLT försvinner utan förvarning! Blir man sur, eller?!

Hur som helst, nu får jag återge inlägget i kortversion; mössor och byxor har blivit sydda idag, jag är ganska nöjd. Byxorna är i storlek 80-86, och jag hoppas att min nya beställare vill klä sin lille T. i något av paren. En del med långa muddar, andra med vanlig mudd, några i vävda tyger, några i trikå.




Mössorna ska jag ta med mig i morgon, och låta ett sykonpar prova lite, hoppas de hittar några som passar.

2 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint! Jag tyckte både de gröna molnbyxorna o velorbyxorna var himla snygga(dels muddarna men även det bruna tyget :))! Men det skulle ju vara coolt att ha likadan mössa...så jag skulle nog vilja beställa de gröna molnbyxorna + en grön molnmössa :) Finns det pengar kvar kanske jag även köper velorbyxorna lite senare...Behöver du stl på huvudet? Jag kanske ska avvakta lite med skjortan...om du inte redan sytt den förstås :) KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. hej bara en test om jag lyckas skriva nåt:)

    SvaraRadera