söndag 28 mars 2010

Pytte och mössor


Ett beställt set till en alldeles ny liten människa, och JAG får sy till honom! Byxor och mössa i ca stl 56, djungeltyg, mudd från Stoff & Stil. Tänk att nya människor är SÅ små... man glömmer fort.... hur som helst, nu hoppas jag att beställaren tittar in här, och gillar det hon ser, så att jag kan lägga kläderna på brevlådan de närmaste dagarna.


En av dagens sydda bruna mössor ska också på brevlådan, till en liten kille som har fått vänta på sin mössa ett tag. Hoppas verkligen att den passar! Medan jag höll på, så blev det ytterligare några molnmössor, man blir så glad av dem!


Sist ut idag är en beställd djungelmössa, till en kille i 2-årsåldern. Inte mycket att orda om, man blir glad helt enkelt av allt i djungeltyg, härliga färger och mönster på ett kanontyg! Postas i morgon......

2 kommentarer:

  1. Tack för mössan den var jätte fin, han sov med mössan hårt i famnen hela första natten så jag tror han var väldigt nöjd också. Mvh Angelica

    SvaraRadera
  2. Angelica: Bästa betyget man kan få!

    SvaraRadera